20 Juni

MIDSOMMARDAGEN!

Alltså tiden rusar____________________förbi en, helt sjukt. Såg att jag inte bloggat sedan 10 Juni, herregud!

Vi har hunnit med skolavslutning och tjejerna har sommarlov. Vädret har inte varit till det bästa men hur man än spottar och svär vill solen inte skina på oss.

Midsommar afton......den var väl som den brukar, god mat men bägge tjejerna var borta. Ninna drog som sagt ner till Stockholm i går och Flisan skulle fira midsommar hos en kompis. Så där stod jag och A (faktiskt för första gången sedan Ninna föddes)allena utan barn på midsommar. Vad skulle vi göra?
Vi var bjudna på fest men men nej det blev mamma och pappa, min morbror och så svärmor som kom till oss istället och vi åt god mat och chillade. Ja, så kan man åxå fira midsommar.

Måste tillägga att A gjorde en jättefin midsommarstång så lite tradition fick vi med i allafall och jag och Flisan hann med att göra var sin midsommarkrans till håret innan hon åkte iväg.

Idag nu på morgonen åkte Ninna och hennes pojkvän iväg på semester, till turkland i två veckor :( visst jag är glad för deras skull men mitt hjärta värker för jag kommer att sakna henne helt otroligt mycket. (jag gör det redan)

Huset är fortfarande långt ifrån färdigmålat men det är sånt som man får ta.

Dags att äta frulle nu,,,,magen knorrar.

Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg alla bloggisar.

Kram. S-dotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0