2 Juni

En vanlig lagomt tråkig tisdag, blir en lista för att fylla ut dagen....



1. Senaste alkoholdrycken:
Två glas rött rioja vin i fredags.

2. Senaste filmen du såg: The wrestler (visst stavas det så?!?)

3. Senaste ringda telefonsamtal: Min äkta hälft

4. Senaste mottagna telefonsamtal: Från mamsingen

5. Senaste mottagna sms-et: Ditt paket har nu kommit från Gina Tricot, kan hämtas på OKQ8 (ja, vi bor i en håla, här finns ingen gina tricot)

6. Senaste spelade cd: En sån där blandskiva i bilen, absolute music kanske den heter, skrålade med i Pokerface och Rehab.

7. Senaste kyss: Älsklingen i sängen i går kväll

8. Senaste gången du grät
: Väldigt nyligen, vid min svärfars sjukbädd.

9. Senaste måltiden: Frukost, 2 koppar kaffe och en macka grovlimpa med gourmet skinka på.

10. Senaste bilfärd: Skjutsade äldsta till skolan i morse.

11. Senaste hörda låt: Rehab med Rihanna

12. Senaste köpta plagg: Till mig själv....ett postorder paket från Ellos, bruna linneshorts (skitsnygga), 4 st shirtar, 1 bikini, ett par beige capribyxor, 2 stycken klänningar till sommarens alla festligheter....(funderar)...tror det var allt.

13. Senaste saknade: Det är nog svärfar, känner ett tomrum att han inte är hos oss som han brukar.

14. Senaste gången jag bäddade rent: I Fredags

15. Senaste maten jag lagade: Fiskgratäng, potatis och rårivna morötter i går till middag

PUSS DET VAR ALLT FÖR I DAG.

kRaMeN från Sobrittsdotter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0