29 Juli




Idag skiner solen äntligen igen och det måste vara för att idag är det min dag. Vädergudarna vet vad jag vill ha!! :)

För trettiåtta år sedan tittade en just nykläckt babyflicka in i Solbritts blåa ögon och sviiiisch....nu sitter hon är babyflickan framför datorn å är en gammal skata.

Japp, jag ska ha kalas, för de närmast och min bästa väninna.
Väntar henne vid lunchtid och resten av pattrasket kommer i kväll (när folk jobbat klart ).

A sussar fortfarande, han lovade mig att göra gofrulle men jag kunde inte sova så jag steg upp med Ninna i morse och pratade lite med henne innan hon åkte iväg till jobbet.
Idag har hon premiär match efter sommaruppehållet, bortamatch så hon kommer inte vara hemma ikväll. JAG HOPPAS ATT HON GÖR STOR SUCCE IKVÄLL PÅ PLAN. Det skulle va den bästa presenten.

Appropå present, det ligger en sån på matsalsbordet och väntar på mig. Kan ju gärna inte gå och öppna det förrän givaren gett sitt medlåtande.
Present av mamma och pappa har jag redan fått, det blev hängrännor till huset där punschverandan är, nya fina vita, ett par tusenlappar gick det kalaset på så det var en mycket bra present.
Jag har i år faktiskt inte önskat mig nåt speciellt, jo prenner till den nya rabatten, den har ännu inte fått sin helhet, finns vissa kalare platser, jag vill ha en stor blomstrande rabatt.



Vill hemskt gärna fylla ut rabatten med pioner

eller



löjtnantshjärtan skulle sitta bra.



Å så min kära make, han lägger plattor för brinnande livet, TILL MIG!, Mina skifferplattor, det är snart klart och blir JÄTTE JÄTTE BRA. Får nog slänga med foton på detta åxå när allt är klart med huset.

Nu ska jag gå och väcka min sussande älskling så han kan langa hit presenten.

Kramen på er... fr. S-dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0