Nytt bloggnamn

Somsagt jag har bloggat i dryga två år....pga olika omständigheter har jag nu bytt till annat bloggnamn.
Varför kan undras?
Det är det gamla vanliga, fel personer visste om min bloggadress.
Inte enligt mej, jag skiter fullständigt om dom läser, men min äldre dotter hade andra invänningar.
Hon blev skitsur för att jag skrev om henne och hennes kärlekstrubbel.
Vad då då?
Jag skriver bara vad jag tycker, anser och känner.
Sen är det ju så att min blogg inte bara innerhåller saker om mina barn....nej det är vardagstrams, glädje och sorg och så mina intressen.

Själv följer flera bloggar, blir liksom ett beroende.
Känner dom inte alls men har fått ett intresse att följa med, på avstånd, är jättedålig att kommentera men vill mer än gärna ha kommentarer och synpunkter från andra. *ler*

Sen har jag ett brinnande intresse för heminredning och trädgård.

Hoppas du tittar in igen!



Kram Solbrittsdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0