Härligt med fredag.

Fredag, jag gillar fredagar. Hela familjen på bättre humör, sovmorgon kommande två dagar vad kan man mer begära?!

Idag har jag varit ute i skogen med vovsingen, handlat lite mat för ikväll. Senare efter lunch ska jag iväg en sväng till mamma och hälsa på henne. Brukar åka dit med jämna mellanrum, fika och prata stunt en stund.

I morgon ska jag tvinga A in till stan, där ska det handlas nya skjortor, vissa av hans jobbarskjortor har blivit noppig värre, sen är det fler saker på listan, bla en hylla till kylskåpsdörren som gått sönder, måste köpa en ny, apoteketprylar och lite annat smått och gott.

Sen ska vi fira mamma som fyller år imorgon, 62 år.



Hon kommer att få två stycken prenumerationer på tidningar, vilket jag tror hon kommer att uppskatta.

Det kurrar i magen, dags att förbereda lunch.

Och visst, det är härligt med fredag.

Trevlig helg till alla i bloggvärlden.
Kramen från Solbrittsdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0