Dunderbakis.

Vad fort helgen går....i Lördags firade vi mamma som fyllde 62 år.
Sen kom a:s bror med familj och hälsade på. Drack rödvin och åt ostbricka. Jag och A fortsatte dricka rödvin efter de åkt hem, sen blev det även whiskeys, jag som inte annars dricker sådant.

I går (söndag) mådde jag apa. Länge sedan jag var riktigt så där bakis som jag var igår. USCH!.....mådde illa, hade tio små negerpojkar som trummade i huvudet hela dagen lååååång, ont i magen, trött  trött trött.
Kändes som om vi dragit värsta menlösa......länge blir det till nästa gång jag känner mej så i urform som jag kände igår.

Idag är det som vanligt igen...tack och lov.

Har tagit en långpromenad i skogen med voven, städat undan...sånt jag borde ha gjort i går men bara inte orkade.

Nu ska jag tagga för att göra lite lunch, sen tänkte jag åka till mamma en sväng och hålla henne lite sällskap. Försöker åka dit ett par ggr i veckan, det är väl det minsta man kan göra för sin "gamla" mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0