Bulgarien i maj?

I morse blev jag uppringd av svägerskan....hon och 4 andra "tjejer" har bestämt att de ska åka till Bulgarien en vecka i slutet av maj och undrade om jag vill hänga på.
Det ska firas de 4/5 som fyller 40 år i år.

Vacker tanke att fråga mig åxå...har ej ännu svarat, ville ha lite tid att fundera, dels för att jag varit i Bulgarien 2 x 2 veckor och bägge gångerna var det 1/2 tiden jättedåligt väder, spöregn, storm, blixtar och dunder. Blev totalt avskräckt.
Sen är det finanseringen, vi är i skoter tankar, A vill köpa en ny sprillans skoter och dom kostar pengar. Vi har två fungerade, en 01 och en 05 men han vill köpa en ny.
Blir det så vet jag inte om pengar räcker till att åka och lyxa.
Vi ska dessutom måla om huset i maj och vad kostar inte det?!

Vill iallafall ha lite betänketid, frestande att åka iväg en trös fruntimmer, sola (om det är sol) bada (om det är sol), dricka drinkar, skratta och ha kul.
Har inte bollat iden med A, han kommer snart hem på lunch och ska ta det med honom då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0