Årets första lista.

UNDER MIN BLOGGTID HAR JAG GJORT MÄNGD LISTOR, KANSKE INTE SÄRSKILT KUL FÖR LÄSAREN ATT LÄSA ALLA GÅNGER MEN JAG GILLAR DEM HELSKARPT, ÄR HELT ENKELT SVAG FÖR DET HÄR MED LISTOR. HÄR KOMMER ÅRETS FÖRSTA, TADAMMMMM...........

Vilken svordom använder du mest?

Jävlar, helvete, fan.

Äger du en iPod ?
Nej.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07.05

Hur många resväskor äger du?
8 - 10 stycken olika storlekar och färger.

Använder du flip-flops?
Inte mycket. På solsemestern någon gång.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Mestadels Ica.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
TAR DEN!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då?
Ojj, en ny gigantisk skön soffa tror jag.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Säkert.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Det har hänt.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Allätare.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja men jag lovade att inte föra det vidare.

Vad åt du till middag senast?
Kycklinggryta och ris.

Använder du huvtröjor?
Tror jag äger två, men svara nej på frågan.

Kan du vissla?
Ja.

Vem var den senaste som ringde dig?
Det var nog mamma....

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Det har nog hänt.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0950

Hur många syskon har du?
En lillebror.

Äger du några band t-shirts?
Nej.

När flög du senast?
Hmmm, i augusti 2008.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
6 stycken i köket och 10 stycken i matsalsrummet.

Har du gråtit offentligt?
Ja, det har hänt några gånger.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både stationär och laptop.

Vad har du med dig in på bion?
Cola och godis.

Vad har du för väder?
Snö och nollgradigt just nu.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
hmm, idrott och ADB.

När sov du senast på golvet?
Ca 4 år på Arlanda, just hemkommen från en solsemester.

Vilken är din mammas hemstad?
Här.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Snittar ca 5-6 timmar  det funkar men borde sova mer.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
38 ung.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej har slutat bry mig sedan länge.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min äldre dotter.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Är inte så kristen av mig.....man blir mitt svar.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Skulle heta Annelie...men deras kompisar hann före med sin baby så det blev Susanne.
Mitt mellannamn kommer från mamma.

Tycker du om att krama folk?
Dom jag tycker om vill jag gärna krama.

Äger du en digitalkamera?
Ja.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja.

Vad är du allergisk mot?
Kyla och översittartyper, alldeles säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0