Oturshelg.

Herregud vilken helg det har varit. Jag är helt färsscchad i skallen.

Fotboll, dag-kväll-nätter-otta.....man kommer i nåt slags vakum efter ett tag och bara är.

Så händer det som inte får hända, Ninna blev nerkapad och slog sig otäckt hårt rakt ner i golvet utan att hinna ta för sig.
Iväg till lasarettet...hjärnskakning och brutet nyckelben.

Har legat på observation hela natten fram till mitt på dagen idag då hon fick åka hem.
Har ont men är vid liv.

30 min efter hon kommit hem får A åka till sjukhuset igen,
Flisan kapad bakifrån och slungas rakt ner med huvudet i golvet. Resultat lätt hjärnskakning.

Jag kunde liksom inte ta in detta när han ringde och berättade vad som hänt, vår andra dotter åxå, fattar inte att det är sant .....vilken otur vi haft denna turnering.

Nu är Flisan hemma från sjukhuset och ligger och sover, mår inte bra men är vid liv.

Ska hålla koll på henne hela kvällen, blir hon sämre är det bara att åka in igen till sjukhuset.

Dessutom har både Ninnas lag och Flisans lag åkt ur turneringen...skitskitskit. Fast, de hade ändå inte kunnat deltaga något mer.

Ninna blir borta från träning  i flera veckor. Jättetrist.

Man blir vansinnigt orolig när sådant här händer, dessutom är jag svintrött, behöver sömn nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0