Måndag igen.

Ny vecka nya utmaningar.

Är det inte sträng kyla så snöar det....idag snööööööar det *suckar djupt*.
Har i allafall tagit mig ut på promenad i skogen med kära hunden, hon blir alldeles överlycklig när det vankas promenader, någon glad i dag iallafall.

Har i helgen varit till Umeå, inhandlat balklänning åt den äldre dottern samt att det blev en del shopping för tjejerna.

JAG KÖPTE MIG SJÄLV INGENTING, FATTA INGENTING, NÄR GJORDE MAN DET SENAST NÄR MAN HADE TILLFÄLLE FÖR SHOPPING I STORSTAN. HAR NOG ALDRIG INTRÄFFAT FÖRRUT, NÅGONSIN.

Tjejerna köpte desstod mer...................

Idag har man stökat till här hemma lite, en väninna kom förbi och fikade, alltid lika trevligt med liten pratstund. Sen ringde "bästis" och ytterligare mera pratstund.

Tänk vilka härliga väninnor man har egentligen, fasiken man borde visa mer uppskattning att de finns där för en.
OJ NU BLEV DET BLÖDIGT, byter ämne

Veckan då, ja eftersom det är brytna nyckelben här hemma så är det lite lugnare på träningsfronten. Ninnas första skoldag idag efter "kraschen". Hoppas allt går bra.

Inte så mycket inplanerat, helgen bjuder på marknad här i stan, brukar vara fullt ös då. Fredagkväll har vi bjudit vänner på middag, ska bli jättetrevligt och lördagkväll ska vi vara föräldrar på stan.
Har fått sån där lapp hem, vilka tider de vill man ska vara ute och visa sig för ungdomarna.

Det är först och främst högstadiet vi snackar om. Hoppas bara det inte är så kallt, ja fulla ungdomar känner inte av kylan men vi nyktra föräldrar som ska hålla ordning/hjälpa hem överförfriskade minderåriga/bråkiga tonåringar de kan frysa horibelt om det är svinkallt ute.
Hoppas alltså på blidväder på lördag samt snöfritt.

Nu ska jag åka till mamsingen en sväng det är typ 1 1/2 vecka sedan jag hälsade på henne sist pga 100% uppassning av hemmavarande barn.

Visserligen har vi daglig telefonkontakt men hon vill såååååå gärna att jag ska hälsa på och visst ställer man upp för sina föräldrar!?
Dags att skrida till verket.....se you soooon.

Kramisar fr. Solbrittsdotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0