Kallt!

Alltså i morse när jag vaknade stod tempen på minus 28,7 grader. Jag blir frustrerad, vad the f**k bor man här för kan man undra.

Nu skiner solen åter men det är fanimej inte trevligt att vistas ute.

Skjutsade tjejerna till skolan och A till sitt eftersom han druckit igår kväll med  jobbet och inte hade någon bil hemma. Ja si karlar att de inte kan planera bätte.
Fick äran att va fyllchaffis till han och några arbetskollegor igår kväll, åxå välplanerat och bra.

Känner mej jättegrinig i dag, kan det bero på vädret eller är det för att jag sover dåligt om nätterna?

I morgon drar fotbollscupen igång och det blir fotboll hela helgen. A som är tränare ska vara där dygnet runt, jag försöker koncentrera det till tjejernas matcher och deras kusins.
Brukar vara en bra turnering men så där på söndagseftermiddagen är man hur mör som helst, både spelare och åskådare.
Jag håller tummarna mina för tjejerna att de bägge ska fixa guldet. (visst det blir en lätt match att kamma hem det *ler*)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0