I påsen finns:

Jag blir så trött på att det är kallt ute, minus 20 grader gör ingen glad...SUCK!

Åkte in till stan på morgonskvisten, först åkte jag och solade, drömde mig långt bort här ifrån.
Därefter styrde färden till Åhlens, inköp för helgens gala.

I Åhlenspåsen:
* Ett par svarta nylonstrumpor
* Hårfärg, Loreal paris Excellent creme, färg - Velvet Browns 4.25
* Maybelline the colossal volum express mascara
* Loreal infallible Foundation Concealer
* En stycke ögonskuggsapplikator
* En stycke ögonskuggepensel
* Nivea rouge färg - terracotta
* 4 stycken hårklämmor med strasssten
* 10 pack vanliga hårklämmor
*  En hårklämma med stenar

Oj nu kommer nån, återkommer.....

*************************************************************************************************************'

......nu är jag tillbaks igen, det var försäkringskillen som skullle kolla på Flisans golv.
Ja, vi har fått en vattenskada eftersom elementet stod och droppade.
Tänker ta ut detta på försäkringen så vi får nytt golv där inne och hoppas innerligt att vi inte har fått fuktskador i väggen åxå.
Detta ska åtgärdas fortast möjligt.

Appropå galan så har A fått ett telefonsamtal, Ninna är nominerad till årets idrottselev. Fasiken vad kul.
Jag håller tummarna!

Har ingen aning vilka de andra nominerade är men en sak är säker, Ninna är en gudagåva när det gäller idrott och är otroligt duktig i skolan.
Har toppbetyg från 9.an, MVG, har alltid hållit på med idrott och varit mycket framgångsrik i allt hon tagit för sig. Allt ifrån längdskidor, friidrott till fotboll som hon nu satsar 100 % på. I skolan är hon hur skärpt och smart som helst, undrar verkligen vilka gener hon fått, kan det vara från mamma?! *skrattar gott*

Hon borde kamma hem priset hur lätt som helst, OKEJ, jag är en smula partisk i det hela men jag tycker hon är värd all cred.
Vi får se på lördag vem som får priset.

Kram Solbrittsdotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0