Galenpanna när det gälller galaklädseln.

Är det inte svinkallt så vräker det ner snö, idag är det andra alternativet.

Har på morgonen, solat (oj detta börjar bli en vana), färgat håret, det blev väl okej, inget rött i den bruna färgen denna gång, gör att håret genast ser mörkare brunt ut men det funkar.

Sen har jag provat kläder här hemma. Jag har mycket kläder, men varje gång jag ska klä upp mig känns det som jag inte har någonting att ha på mig.
Idrottsgalan på lördag, lika med festklädd.

Vårt sovrum blev bombarderat av kläder, av, på, av, på.......tillslut kom jag fram till två utstyrslar. en knäkort underkjol med mycket tyll runt i olika längder samt en likasinnad "blus" till, med tyll i armarna.
Den andra är en lång, smal svart silutettformad kjol med svarta paljetter, hmmm, till det en spetskantad topp även den i svart.
Skor har jag redan bestämt mig för, det blir i och för sig högklackat men mina svarta rättså nyinköpta dojjor som jag kan gå i utan problem, faktiskt riktigt sköna för att vara högklackat.

Jag trivs bättre i den långa kjolen och toppen, men det andra känns mer festligt.
Ska fråga A när han kommer hem vad han tycker.
Varför går man alltid på svart?
Vilka smycken vet jag ännu inte, kanske nått blaffigt för att lyfta outfiten.
Håret får tjejerna hjälpa mig med, dom är så himla duktiga när det gäller smink och hår.

Nä, nu kurrar magen, dags för lite lunch kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0