Döless på allt!

Dagarna tickar förbi, Ninna fortfarande hemma medans flisan har pallrat sig till skolan. Hon får ta det lugnt och inte vara med på idrotten.
Ninna klagar fortfarande att det gör ont i det brutna nyckelbenet vilket jag kan förstå. Håll armen i stillhet så det får börja läka!

Ibland känner jag desperat behov av ombyte, är inne i en sådan fas just nu.
Kärleken är på sparlåga och det känns som om vi aldrig har tid för varandra jag och A.
Skulle hemskt gärna åka iväg på en weekend med denne man och bara rå om varandra.
PLEASE! Jag behöver det verkligen.

Annars då......fortfarande jävligt kallt och är fruktansvärt less på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Visst det är vansinnigt vintervackert ute, men usch vad man får frysa och elda. Jag är jätteless på att elda, hatar just nu att elda.

På lördag ska vi åka till Umeå, Ninna ska prova ut vilken balklänning hon vill ha (hur det nu ska gå).
Jag har föreslagit att boka upp en ny tid, men hon vägrar, vill iväg och göra nåt annat än bara sitta inne och titta på tv/datorskärmen.

Såååå vi åker dit.
Får hjälpa henne med av och påklädning så gott det går.

Nä dags att väcka prinsessan som fortfarande sover, göra lite frulle till henne och mana på henne att göra hemläxan som börjar växa och välla över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0