9 December

I dag har jag haft världens nack och huvudvärk.
Hade arbetsuppgifter som jag skulle göra hemmavid idag, kan säga att det är mycket svårt att koncentrera sig när man har nack och huvudvärk.
Skrev fel, såg fel, datorn hängde sig, fick börja om, skrev fel, såg fel,..........

Halleluja, huvudvärken har försvunnit men nackvärken fortfarande kvar. I morgon är det ingen jobbahemma dag, bara att pallra sig till jobbet. Hoppas innerligt att det känns bättre då. För övrigt så "glömmer" man ryggsmärtor när man har jätteont någon annanstans. Då är kroppen minsann snäll med en.

P.s Orkar inte tänka på beslutet som blivit tagit idag i riksdagen. För en gångs skull håller jag fullständigt med min tomteröda pappa.
Det knyter sig i magen bara jag tänker på detta beslut....

Kramen fr. S-dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0