27 December

Julhelgen är över, lika fort som den kom så lika fort försvann den....
Jag tror tjejerna är glada över de julklappar de fick och vi har fått umgås med våra släktningar, ätit god julmat och bara varvat ner.
I slutet av april var jag säker på att vi skulle vara en man kort i våra släktsamlingar, A:s pappa som blev så jättesjuk och svävade mellan liv och död.
Men tänka sig, vi har umgåtts med honom precis som vanligt som om ingenting hänt. Han är tillbaka, fått liksom en ny chans, vi är evigt tacksamma för det.

A börjar om att jobba i morgon, själv är jag ledig mellan jul och nyår. Ska fixa och greja här hemma eftersom vi ska fira nyårsafton hemma i år.
Det är en lite både och känsla. Det är jätteskönt att gå bort till nyår samtidigt som det är jätteskönt att vara på hemma plan, slippa fixa hemtransport, raketer och gåbort present.
Sen det här med stöket och matlagningen det är väl ingen bigdeal.....

Hemma här är det fullrulle, tonåringar överallt, pojkvänner och kompisar.
Hoppas bara det blir lite lugnare när jag och A ska knoppa, han ska ju dessutom upp i ottan.
De har just gjort en marängschvisch som de smaskar på nu kl 20.57...
Ska försöka skriva lite mer under veckan men nu har jag tänkt att lägga mej i soffan och kolla lite tv.

Kramen fr. S-dotter






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0