22 December

Så var det dan för dan före doppardan.

Just hemkommen från jobbet. I morgon ska jag jobba lite hemifrån sen så är det lååååångledigt.
Idag går tjejerna på jullov och idag är det sista dagen för A innan han har jullov. A:s julov är dock kort, måndag morgon är det till att spotta i nävarna och börja jobba igen. I allafall vi glada som bara den idag..eller hur!!

I Lördag hade vi den årliga pysselkvällen med mat och pyssel. Pepparkakshusverkstan var öppen och vi hade det jättetrevligt.



Kolla vad flitiga vi var....

Tar så lång tid att ladda upp, hinner inte mer än så här






I morgon har jag och A en låååång lista att göra saker. Det är allt från julmatshandling, till julklappsinslagning, ärenden på stan, ta in julgranen, pynta den i helt i röda bollar, storstäda, laga julmat.....Listan kan göras hur lång som helst.... Det ska firas ju här hemma hos oss så det är mycket stök innan.
Det är ovanligt sent för att vara oss, men men tiden har liksom inte ruckigt till, A jobbadet till framåt 11 igår kvällst, OBS! Från sex på morgonen...huua....

Om jag inte hinner droppa in något mer för jul så

GOD JUL PÅ ER!

JAG SJÄLV JAG SKA NJUTA AV VARJE SEKUND!

Kramen fr. S-dotter som hälsar god Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0