27 Augusti (igen)

Ny tid till arbetsförmedlingen är nu inbokad för att i dessa tuffa tider försöka hitta en plats att arbetsträna på och dessutom hitta rätt så det i längden kan leda till nåt "fast" jobb.

Har i kväll varit och tittat på Flisans match, baggis för dem 8 - 1 blev det tillslut men det kunde lika ha gärna ha slutat med ett fem - åtta mål till.
De är nöjda och inne i sitt stimm igen efter en förlust och en oavgjord.

Ninna åker till pojkvännen i morgon direkt efter skolan så hemma är då bara jag och Flisan kvar. Vad ska vi hitta på?
Hon har säkerligen redan hundra grejer på gång, själv får jag väl ägna mej åt det vanliga, det vanliga som ingen annan i denna famij gör, eller hur?!

Nu ska jag in i duschen och efter det bums isäng, jag är trött och sleethen mamma.

Kramen fr. S-dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0