24 Augusti

Äntligen, äntligen har vi fått kameran. Det blev tillslut att vi fick en helt ny eftersom den andra krånglade hela tiden. En uppdaterad variant som jag ännu inte hunnit studera. Dock sprang jag ut och tog snabbt några bilder på huset och plattsättningen. Det som är så tråkigt är att jag ville ju fota när alla blommor stod i full blom här uppe i norr, men har tålmodigt fått vänta alldeles förlänge på kameran så nu är det utblommat det mesta, tyvärr. Ni får i allafall en liten glimt på vad vi sysslat med under sommaren trots den varit så vansinnigt regning i mellanåt.




Taadddammm....här är husets färg
Jag kallar den kort och gott för sand när folk frågar.



Punschverandan, det ända som ej ännu hunnits målats färdigt är alla staket/räcken pga vädret. Blir det inte snart måste vi nog vänta tills nästa vår :(



Vår lilla hörna vid bäcken, det blev jättefint.



Plattsättning framme vid den öppna altanen, det ska nu få växa kort gräs emellan plattorna så de ligger stilla och gången blir därmed fastare.

Ja det blev en liten glimt av huset det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0