1 Augusti

Pirrigt värre, idag gör Flisan sin första seniormatch 14 år nyss fyllda. Helt sicko, nu är det ju "bara" div.5 men ändå, klivet upp till 3:an är inte så långt borta.
Det man mest är orolig för är att hon ska bli skadad. Skadad av 90 kg Karin som är mellan 40 och döden.
Själva spelet för flisans del är jag inte ett dugg orolig för, hon är duktig och vet vad hon ska göra.

Appropå fotboll, Ninna har hemma match idag, jag vet inte vad det har blitt med henne, hon är liksom inte lika taggad längre.
Vill så gärna att hon ska tända till för hon är en mycket duktig fotbollspelare, men det här lilla extra som hon besitter vill hon inte riktigt ta fram i år. Jag skulle så gärna vilja veta vad det sitter i, självförtroendet?
Hon är en av lagets bästa spelare men det har tyvärr varit måltorka för hennes del i år, noll, men det kommer, jag helt säker.
Hon har talangen, konditionen, styrkan, snabbheten, speluppfattningen, slappna av och ha roligt på planen så kommer det att lösa sig.


Nu ska jag ut och kolla till plattsättaren/vaktmästarn jag har här på gården idag.

Kramis fr. S-dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0