Yr i planeten.

Den här medicinen gör mig vimmelkantig, idag känner jag mej yr och lite småfull faktiskt. Ha läst på ang. biverkningar och visst vanliga biverkningar är just yrsel och trötthet.
Hoppas det ger sig snart man kan ju inte gå omkring och va yr hela dagarna.
Undra om man törs köra bil idag?

I kväll åker jag, A och hans bror till Umeå (A kör), ska försöka hinna in på blomsterlandet åxå, pelargoner för 19.90 st och jag behöver många, många.
Hoppas de rätta färgerna finnes kvar.
Sen ska vi hälsa på svärfar och kolla hur han mår idag.


Tjejerna stannar hemma, Ninna ska jobba (för fotbollslaget) och flisan har träning.

Det blir nog sent innan vi kommer hem, men vad ska man göra när man bor 13 mil i från.

Dåligt väder fortfarande men det ser ut som vi får bättre från och med i morgon.
Skoterkläder hänger ute fortfarande (i regnet).

Sommarkläderna ligger nu prydligt i skåpet vilket känns jättebra. Sommarskorna står uppradade i sko-garderoben och sommarjackorna är upphängda i hallen på galgar. TUMMEN UPP FÖR DET!

Nu ska jag dra fram dammsugaren och göra underverk.





Visst är hon fin min söta Flisan.




Å så har vi fiiiin Ninna.



Kramis fr. Solbrittsdotter

P.s En svår bilolycka hände i söndagskväll här omkring där vi bor och de var fyra ungdomar i samma ålder som mina egna tjejer. En tjej som är lika gammal som Ninna dog (gick på samma gymnasie som Ninna) och en annan kille är mycket svårt skadad.
Mina tankar går till deras familjer, måtte detta aldrig hända en själv, man ska inte behöva gå på sina egna barns begravningar och så brutalt det blir när ens barn rycks bort ifrån en på detta sätt.
Usch man blir så nedstämd när man tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0