BRA VÄDER TILL FJÄLLEN TACK!




Jag hoppas innerligt att vi får bra väder nu när vi ska till fjällen. Mycket sol inget snöblask tack!

A steg upp typ mitt i natten (kändes det som) för att åka in till jobbet och jobba undan lite, har visst hur mycket som helst där ogjort.
- Om jag får sitta några timmar ensam utan att telefonen ringer eller någon knackandes på min dörr får jag nog bort en hel del.

Han ser sliten ut lille gubben så fjällenresan gör honom nog gott och han får ladda lite batterier.

Idag görs vedkapningen klart, äntligen.

Måste börja ta tag i packningen och diverse, känner mej bara så jävla lat idag.....huvudvärk har jag åxå....nåja vilken ände ska man börja då?
Påskstäda här hemma kanske?



SÅ HÄR LJUVLIGT VÄDER HADE VI DET FÖRRA ÅRET NÄR VI VAR DÄR.....




'
NINNA ÅKTE SLALOM HELA DAGARNA.....



SÅ ÄVEN FLISAN...HENNES KOMPIS JULIA MED PAPPA I BAKRUNDEN.....



EGEN HÖG PERSON...KOLLA IN UTSIKTEN PÅ VÄG TILL AUTOKLINTEN....




MER FLISANHOPP....




NINNA DRAR MATEN....



A FÖRSÖKER FÅ RÖDING.....JAG SER INGA FISKAR PÅ ISEN.....

Kameran ska med, återkommer med årets bilder när vi är hemkommen förhoppningsvis bara med solskensbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0