4 November

Klockan är 10.50 och flisan sover fortfarande. Hon är sjuk, feber, hosta och huvudvärk. Är det baconflunsan som slagit till här hemma?
Själv har jag jätteont i huvudet och leder, rygger värker mer än vanligt och känner mig mkt hängig. Faaans skiiit alltså, vi som ska på 40 års fest på fredag. Vill inte bli sjuk, A känner sig inte kurrant heller, han klagar över halsont och värk i kroppen.
Igår kväll tänkte familjen se film, men jag orkade bara inte. Kröp isäng och somnade bums. Plötsligt vaknade jag av att A kom nedkrypande in under täcket för att säga godnatt.
-Vi orkade inte heller se filmen, alla var dödstrött och klagade över att de inte kände sig friska.

Så nått skit är det som går här i huset, nåt influensaliknade spöke som redan tagit över min och Flisans kropp.

Kramen fr. S-dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0